Hè, wat? Opeens weer die Yves. Alsof we dat nodig hadden. Valentijn Driessen zit gewoon lekker thuis, thee in de hand, afstandsbediening binnen handbereik, en dan zo’n sneer uit het niets. Alsof je net een hap neemt van je boterham en iemand roept: ‘Die is droog!’
Maar goed. Valentijn snapt het wel. Het loopt niet. Zoals een koude douche in juli. Onprettig, maar niet verrassend. Die Yves zingt volksgoed met een glimlach, Valentijn zegt wat hij denkt met een frons. Beide heren doen hun ding. Alleen… doen ze dat liever ver van elkaar.
Social media, hè. Daar wordt een blikje sardienen nog een drama. Een paar regels, een tikje venijn, en opeens: ‘Hè?!’
Maar wees eerlijk. Wie mist er nou echt wat? De kijker met de afstandsbediening in de hand? Nee. Die zapt gewoon door.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
