Een foto van Albert Verlinde in Japan doet de rondes. Niet vanwege de kleren, het landschap of de cultuur – nee, vanwege zijn buik. Alsof hij de hele trip heeft gebruikt om een eigen sushi-kebabbar te testen.
Ik zeg niks tegen een goed leven. Maar als je man Onno Hoes er zo uitziet alsof hij net uit een modewinkel is gestapt, en jij eruitziet alsof je net bent ontsnapt uit een broodrooster, dan vragen mensen zich dingen af.
Was het verdriet van RTL Tonight soms te zwaar? Moest hij dat weg eten met rijst, soep en alles wat op een stokje zit? Of is het gewoon vakantie, en eet je gewoon, punt uit?
Ik hoor al de roddeljournalisten: “Hij verliest zijn lijn!” Alsof we in 1987 zitten en een muziekvideo opnemen.
Maar serieus: man, je bent op vakantie. Eet. Leef. Word dik of dun. Maar doe het niet voor de camera. Of wel? Want blijkbaar doet-ie het wél voor de camera.
En wij kijken. We kijken altijd.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
