Je ziet ze wel eens, die artiesten die op hun 57e ineens denken: hé, ik ga tv-presentator worden. Alsof je van magie naar ‘Wat zou je kiezen?’ kunt overstappen alsof het niks is. Maar Hans Klok? Nee hoor. Die lacht erom.
Hij zit niet te wachten op een contract bij AvroTros of RTL 4. “Nooit!” zegt-ie. En dat met een gezicht dat duidelijk maakt: ik verdwijn liever in een kist dan in een studio.
Nu denk je: ja, maar Hans, je bent 57. Ga je dan nooit rusten? Maar hij lacht weer. Want hij is nog lang niet klaar met zweven, verdwijnen en mensen bang maken met touwen. Zijn theateravonden zitten nog steeds vol.
Dus geen zomerquiz, geen realityspecial, geen ‘Hans Klok zoekt zijn opvolger’. Gewoon: magie. En af en toe een assistente die boven een zaag lijkt te zweven.
Alsof de tv nooit bestaan heeft.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
