Weet je wat het is? Onder die studioverlichting, met al die warme lampen, krijg je al snel dorst. En dan denk je: één glaasje wijn, kan toch geen kwaad? Evert Santegoeds dacht dat blijkbaar ook. Net als Rafael van der Vaart, die zondagavond zo openlijk beschonken zat in Studio Voetbal dat het kriebelde bij de kijkers.
Maar houdt het daar op? Nee, natuurlijk niet. Want als jij of ik een glaasje te veel op hebben, dan vallen we in slaap op de bank. Maar als een bekende dat doet, dan is het nieuws. Dan wordt het ‘oei’ en ‘verschenen dronken op tv’. Alsof het een misdrijf is.
Ik zeg niet dat het goed is. Maar kom op. Wie van ons heeft nog nooit een beetje te veel gedronken tijdens een feestje? Alleen wij doen het niet onder spotlights. Wij krijgen geen camera in ons gezicht gedrukt als we lachen om niets.
Toch blijf je hopen dat het bij één glaasje blijft. En dat de volgende keer de fles dichtblijft. Onder die warme lampen is het tenslotte al warm genoeg.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
