Hij wil niet. Punt uit. Geen overtuigen, geen smeken, geen ‘kom nou, het is hartstikke gezellig’. De Noorse weerman – vriend van Raymond Mens – vindt Vandaag Inside gewoon ordinair. En terwijl de rest van de bende wordt ingevlogen naar Curaçao voor zon, zee en Corendon-kitsch, is hij er gewoon niet bij.
Niet omdat hij ziek is. Niet omdat hij werkt. Nee, hij verkent juist een dorp verderop. Alsof hij zegt: “Ik kies voor natuur, stilte, en mensen die niet om een camera huilen.”
Intussen pakken de anderen hun koffers vol glitter, schmink en gespreksonderwerpen. Maar hij? Hij wandelt. Rustig. Zonder livestream. Zonder ‘Dag mevrouw!’ aan de camera.
En eerlijk? Dat zegt meer over VI dan welke aflevering ook.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
