Er was een keer een man die zei dat hij niet op een paard had gezeten.
Maar iemand anders zei: ‘Jawel, hoor. Ik zag hem gewoon.’
Zo’n soort discussie hebben we nu ook met Sam Hagens en RTL.
Luuk Ikink, bekend van het roddeljournaal op tv, zegt: ‘Hé, Sam, jij was daar gewoon gezien bij een pilotopname.’
Maar Sam zegt: ‘Nee, hoor, ik was er niet.’
En wij zitten hier met een kop thee, afstandsbediening in de hand, en denken: wie liegt er nou?
Het zou kunnen dat Sam gewoon bescheiden is. Of dat Luuk te veel koffie heeft gedronken.
Maar het gaat eigenlijk nooit om de waarheid. Het gaat om wie het best kan doen alsof.
RTL zoekt weer iemand voor de late avond. Niet Renze, niet Sam, niet Luuk – maar misschien gewoon iemand met een goed kapsel en een vlotte glimlach.
Of gewoon: een stoel. Die praat ook niet terug.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
