Nou, die spanning zit er nog steeds in. Alsof die avond van twee jaar geleden gisteren was. Gordon zegt nee tegen Pauw & De Wit. Gewoon: geen zin. Niet boos, niet dramatisch, gewoon: wat schiet ik er mee op? En ja, ik snap het wel. Je zit daar, met een beetje hapje, een glaasje, en dan moet je weer over dat moment praten waar je live op tv kwaad werd. Alsof het een soort straf is.
Maar kom op, Nederland. We weten allemaal hoe dat gaat. Eén keer flink reageren, en dan ben je voor altijd de boze. Terwijl je gewoon moe was, of de vraag stom vond. Of gewoon geen zin had in een vriendelijke ruzie op landelijk televisie.
Pauw wil vast wéér kletsen over Eurovisie. Alsof dat nu zo spannend was. Gordon denkt: ik blijf lekker thuis. Met een kop thee. En geen vragen.
Liefs, Carla
Carla’s Column | Nieuwtje? Lemme know 😘
